Goomorgon!

Jaa, jag hann inte uppdatera igår. Jag kollade på en asäcklig film om ground zero, ni vet de där med flygplanet som flög in i en skyskrapa nångång där 2001, tror den kallas nine-eleven också?
Hahah jag är dålig på sånt där ;)
Men iaf. Igår så kom ju tillslut Karin och Olivia till grönan. De var så sjukt mycet folk! Shiit, man är inte van när man har varit där alla vardagar när man liksom bara kan gå ch sätta sig i den atraktionen man vill åka. Så de var lite annat mot nu. Insane var de liksom 30 minuters kö i. Man baa, kuul!

Så vi hann åka tre grejer på 3 timmar? Men vi stog o kollade på spökerna som var utanför spökhuset också. Tänk att dom alltid ska gå på mig! Hahah dom måste se att jag är asrädd.
De var ett spöke som stog där uppe och sen när han såg mig så gjorde han stanna tecknet med handen och sen började han gå ner för trappan mot mig. Hahah då sprang jag iväg och han gick upp igen. Sen gjorde han samma sak igen och bad mig stanna och börja gå. Men jag stack igen xd, stackars mig!

Hahah, men sen så har jag ju shoppat lite grejer också som kommer upp i nästa inlägg. Vi träffade gurkan från big brother på stan också. Den ni! Hahah (:

Nääee nu måste jag städa lite i mitt rum och hjälpa till med annat också.

Så vill jag bara säga Grattis till min fina pappa som fyller år idag och min lite mindre fina mamma som firar morsdag idag som dom flesta andra ;) Hahah nee jag skoja. Men jag är lite smått sur sen igår på mamma för att hon smittar av sin oro på pappa. Orkar inte skriva om de också men jag kan säga att jag var arg igår när jag kom hem, och de var dom också! Dom dampa loss på mig hahah. Thats life. Jag är van...

Vi hörs snart!
Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0