Goonatt

Hellu! Saknat mig? Klart ni har! (:

Träningen gick bajs dåligt idag, först så bara flöt jag fram o allt var jättelätt o de gick asbra. Sen så körde vi en massa tvåhundringar o jag ba dog ;s hahah så kan de gå ;) Men jag körde på iaf o klarade mig igenom nästan hela passet fast sen när de var tyyp 30 minuter kvar fick jag avbryta för jag fick en sån jävla huvudvärk. Shiit mitt huve tyyp sprängdes. Så jag simmade av o gick upp, och när jag kommer upp märker jag att min axel gör skiitont.
Kul, min skada is back yeey -.-, neej, men jag tror de bara var nått tillfälligt. Jag hoppas de iaf. Jag har liksom knappt ansträngt mig, så de borde inte hända något än ;s

Asså min familj skulle boka skara sommarland och boende. Fast jag vet inte om jag vill åka... Asså tänk, slösa bort typ 2 HELA dagar på att vara me familjen. Och att bada me föräldrarna, roligt liv liksom.
Karins skulle tyyp följt me, men hon har cp sumsim just den veckan. SUm sim kan gå o dö, jag hatar de. De är ivägen för ALLT!
Iaf, vi bokade inte sommarlandet för jag tveka. Får se om jag ändrar mig, men känns inte så right now... :/

Snart ska jag gå o lägga mig, ingen träning för mig imorn. Sovmorgon och sen en heldag på stan me Regina, wiihoo (: <33

Ni får säkert något inlägg till (:
Pösselipöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0