Jag kan de mesta! :D

Heeellu!
Tränat och gjort annat hyss idag hahah (:
Faan vad träningen gick bra idag! Sjuukt stolt över mig själv som tyyp tränat 5-6 gånger nu hahah :D
Så jag sitter här o trycker i mig väääärsta lyxglassen. Man e ju ba så bra på att hitta på nya saker man kan ha till glass (:

O jaa! Jag äter glass, glass is tha shiit! Hahah neej, men jag klarar mig inte utan glass (a' de slår både godis,choklad och chips (:


Min lilla fina glassmix innehåller

1. Glass med chokladkross
2. Hallon
3. Chokladsås
4. Maränger
5. grädde

Hahah mycket saker (: De va gott hahah (:


Osminkad brud me sin glass hahah :D

Nee, ha en fortsatt trevlig kväll så får ni en dagens outfit lite senare
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0