Mitt rum

Nu börjar de äntligen likna något i mitt rum! Jag och pappa var iväg och köpte lite saker till de idag.
* En expedithylla
* Skolådor som jag kan ha i min garderob
* Trådbackar till garderoben

Det blev jättebra och allt passa perfa! :D

Mitt rum är ganska så stökigt just nu, men asså hela min dag idag har gått åt till att fixa i mitt rum.

Hyllor har monterats upp
Möbler har köpts och moterats ihop
saker har flyttats fram och tillbaka
saker har packats upp, packats ner och slängt

De låter inte mycket, men de tar en jävla tid hahah!

Så bara för att jag har varit skitdålig på att uppdatera idag så bjuder jag på lite bilder (:


Pappas fina tårta, grattis igen pappsen! (:


Tråd backen och skohyllorna längst ner
Mamma lånar lite av min garderob så dom tre klädesplaggen från vänster är hennes xd

Min lilla arbetsplats ;) Inte klar än, skrivbordet ska bytas ut. Så de är bara tillfälligt och sen ska lite annat upp också
Men lampan är ny hahah ;)

En del av Gårdagens shopping

spetsbody, ser jättestor ut men de är storlek 34 ;)


shortsdress, dålig bild men den är från H&M den me (:


Väskor från accent

Linne från H&M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0