Omg vilken jävla helg! ;o

Heeeej käääära bloggläsare :D, saknat mig?! Klart ni har (:
Jag har faktiskt saknat er också! Och inte minst att få blogga. Utan data i tre dagar är som att en godisberoende inte fick äta godis på tre dagar! Jobbigt läge!

Neej men nu är jag hemma igen. Linköping har varit roligt. Inte lika roligt som för två år sen, men roligt! (:
Vilka jävla flumkvällar vi har haft hahah (:

Vädret här hemma har varit bra som jag förstår och desamma gäller faktiskt linköping! (: Strålande sol. Idag var de faktiskt lite fööör varmt ;o

Själva tävlingen har förtåss också gått bra, jag är jävligt nöjd eftersom jag precis börjat träna igen. Kört ca 5 pass totalt och sen drar man liksom iväg på "stortävling"

Jag har faktiskt persat (!!!) ;o

50 frisim - 29.80 OMG hahah xd
O så har jag köpt ny träningsbadräckt. Skitsnyyggg! (:

Sen när jag kom hem så hade jag fått väääärsta surprisen.
Mamma hade fixat mitt rum :D ALLT är klart, förrutom att jag får fixa lite själv o möblera om å sådär och sen ska tv:n in också :D
LAAAJK!

Nu har jag precis sköljt av min ansiktsmask och nu känner man sig lite fräshare även fast man har ett skiiit rödflammigt ansikte... Så sjuukt fult ;(
Tjockt lager foundation imorn hahah, jag har gått utan smink tre dagar i sträck nu ;o Rekord!
Neej, imorn kommer lite bilder upp. Jag är för trött för att fixa idag.
Vi hörs imorn gulleplöttar!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Erica

braa :D , dåkommer du och hämtar casper snart då ;) ? <33333333

2011-05-23 @ 08:42:17
URL: http://spambanan.blogg.se/
Postat av: lovisa

Godmorgon:D

2011-05-23 @ 09:12:49
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Skönt med en lyckad helg! Hur är läget idag?

2011-05-23 @ 09:34:52
URL: http://rosvallare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0