Solat

Heeej, nu ska jag uppdatera (: Igår var de ju som sagt knas med allting och jag tror inte någon som har blogg på blogg.se kunde skriva ;s Men men, nu skriver jag ju iaf :D

Vanlig dag idag, gick på alla lektioner till och me franskan ;o
Nämen!

Sen när jag kom hem drog jag dirket ut i solen och solade i en timme, jag börjar få en rand nu, happy face (:
Somnade till flera gånger och vaknade av mina somnryck hahah,´jobbigt läge. Sen drog jag in för de började blåsa s mycket. Inte skönt!

Jag börjar känna press inför linköping. Nästa vecka på fredag redan drar jag dit. Och jag är så otränad man kan bli. Så jag tror jag ska köra så många pass som möjligt den här och nästa vecka och sen en massa slangar för att bygga upp musklerna. Jag måste palla 100 meter max, asså de är ingenting. Men jag orkar inte, jag blir så trött...
Inte kul! Så nu kör vi max max max!

Om en timme ska jag dra iväg på agilitykurs me krullen. Så jag ska gå ner o packa saker till oss båda snart så är de klart (:

Juste, ska starta en ny kategori också, den kommer heta dagens outfit, och där kommer jag någon/några dgar i veckan lägga upp dagens outfit.
Så ni får gårdagens som skulle upp igår, idag istället hahah (:

Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0