Stressad

Heej, hemma igen efter agilitykursen som gick skit idag. Hunden är för tjock o orkar fan inte röra på sig, eller asså i börjar är han pigg o så, men sen dör han bara ;/ Vill ha en mindre hund som inte är så klumpig. Han e jätteduktig man han måste bli smalare... och jag hinner inte, för nu ska jag koncentrara mig asmycket på simningen fram till linköping. Usch vilken press jag känner!

Och imorn har vi no prov redovisning, som kommer gå åt helvete för jag har helt ärligt inte ens läst igenom allt, tar de sen, tar de sen, alltid! Men de blir aldrig sen eller kanske sista minuten. Men den här gången finns inge sista minuten för de är första letionen imorn och jag tänker inte läsa igenom allt nu. JAG SKA SOVA!

Vi hörs imorn!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0