Tränat o slutkörd

Dålig uppdatering hahah, men den är bättre än vad den brukar vara på skoldagar ;)

Idag slutade vi sent så de blev lite stressigt till träningen, jag hann äta innan och därför va jag inte hungrig efter. Träningen gick baaad för jag tog ut mig för hårt i början utan att jag märkte de själv. Kände bara att jag blev trött och helt plötsligt slutade mina armar funka. Då va de kört o bara gå upp. Körde lite fys och drog slangar.
O nu har jag däckat i min säng me flätor i håret. De e så sjuuukt slitet och om man sover me flätor så minskar man slitaget. O de kan ju jag behöva xd, men på fredag har jag bokat in klippning vid heron så då blir de bra igen, bara jävligt kort... :( Måste klippa av minst 5 centimeter. Asså jag skojar inte! De e så sjuukt slitet. Färgar de också. Men jag vet inte om jag verkligen ska färga de ljusare eller om jag ska färgare mörkare... HMM svårt val ;s

Imorn är de ganska skön dag. Går till tre och sen är de fritt fram att göra vad jag vill för jag ska avboka spinningen. Pallar inte om inte karin är med. Inte roligt då hahah (: <3

Nääh ni kanske vill ha en dagens outfit? Måste ladda in bilderna i datan först bara (:

Medans ni väntar kan ni lyssna på den här sjukt braiga låten, gillar man den inte så lovar jag att man lär sig gilla den och sen kan man inte sluta lyssna. Så va de för mig hahah (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0