vad mkt de ska va då ;s

Heej mina sötnosar! (:
Idag kommer de bli en riktig jävla pluggdag *suck*
Jag fattar fortfarande inte varför dom inte delade upp alla proven så att man slipper stressa ihjäl sig ;s de funkar liksom inte!
Vi har tre prov bara imorn! ;s
Matte, Idrott och hemkunskap.

Matte är de mvg prov, nu gäller de! Blir skitgla om jag får ett vg ;)
Sen idrott, muskler och skelettben
O hemkunskap är att laga tre rätters middag med alla kostcirkelns delar. Vi handlade allt idag. De kommer bli skitbra dehär! (:

Jag känner mig faktiskt inte stressad även fast jag kanske borde de ;o hahah, jag är jävligt lungn.
Jag bloggar senare ikväll, jag lovar! För nu måste jag verkligen plugga på!
Sista veckan och sen en massa ledigt o sen några dagar till och sen SOMMARLOV!, nu kör vi för fan! :D
Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv Härlgit:) de ärbra!

2011-05-24 @ 20:13:38
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0