haha :P

Heej, Karin "tvinga mig att blogga" ;)
Jag har bara inte haft lust att göra de lixööööm ;D
Idaag har jag varit vid brosjön med Michelle och vovven, jag HATAR brosjön
Har aldrig varit vid ett så äckligt bad!
Lida e 100 gånger finare!
Aja vi hade väl roligt där tyyp :P
Sen när jag kom hem drog jag till Erra för hennes tyyp kille eller förredetta kille, va fan vet jag, fyllde år och han bjöd på pizza.
Men jag stod över, no food (:
Jag gjode dom sällskap iallafall och satt och spela spel påå Erras mobil, fast hon har samma som min men jag har redan klarat ut mina spel så dom e inte roliga xd
Aja sen drog jag hem till Erra och erras kille elr inte kille drog hem till sig :P
sen har jag varit hos henne och kom hem för 17 minuter sen :P
Min mobil dog, så nu ska jag sätta den på laddning ;DD
Heeejs (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0