Heeeaaaadsett

Heeello (:
Idag har skolan faktiskt varit helt okej xD
På rasten hitta vi en tyyp blodtransport cykel som vi åkte runt på xD, en fick köra och två åka :P, de var skit kul!
Sen fick jag ett garvanfall på franskan för Michelle berätta att hennes klass hade splittrats och att dom hade "krig" med deras paralellklass så därför bytte hon till min skolish ;P
Haha då frågade våran franskalärare om hon hade en pistol, och då svara hon
- jaa jag sköt en kille i huvet. Hon såg skitallvarlig ut och alla trodde henne xD
Sen sa hon ja skoja bara o alla baa shiit jag tänkte väll.
Hon e ju så jävla bra på att spela och leka pajas min rumpnisse (: <333
Du e underbar!

Sen när vi slutat drog jag och Michelle ner till Tumba och jag köpte hårspray och en ny mascara och tre par nya tights. (:
Michelle köpte lite spink o en ögonbrynsplockare.

Sen på kvällen drog jag o papp iväg och köpte nytt headsett till mig, eftersom mitt försvann i sommras ;(
Mitt nya är rosa :D
Sen ska jag köpa en asa bra canon digitalkamera som är rosa också, men jag måste spara lite för den kostar 2000 tyyp ;s

Imorn är de skolfotografering, shiiit! ;o 
Jag kommer blii så fuuul!
Aja, nu ska jag sova
Mamma o pappa sitter å bråkar, facking jobbiga, skilj er om de är så jobbigt att prata med varandra.
Jag bryr mig fan inte längre!

Aja godnatt (: <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0