;S

Idag gick jag upp 8.45 skulle ringa vetrinären som hade telefontid som öppna kl 9
Fick tid 15.30 så jag åkte till Huddinge me Karin en liten stund innan (: <3, hann inte se henne så länge men men, en liten stund iallafall blev de (a'
Sen blev det vetrinären.
Han har svåra inflamationer i öronen ;s, så nu blir det medecin.

Jag ångrar faktiskt vad jag gjorde idag, jag skulle verkligen inte gjort det. så dumt gjort.
Måste prata me Karin, hon e den ända som får veta.

Har bestämt hur mitt hår ska se ut nu också :PSå här blir det

Den här färgen


Och den här frisyren (:

baaaj <33

 


Kommentarer
Postat av: karin breeh

Jo asso jag ångra mig för det pinns bara kokos i spray och jag vill ha spray så den blir bra haha

2010-08-17 @ 21:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0