cha cha! (:

Heello, datan har dampat så därför har jag inte bloggat. Lessen! Haha alltid en ursäkt men de e faktiskt sant!
Idag har jag vart me Moa hela dan. Jag gick upp vid 8 för att sen vid 9 sitta på en kall skoter ner på sveg. Skoterlederna var inte fixade och de e pudersnö så man bara sjunker ner ner marken.
Jag och Moa drog till Dollar Store och jag shoppade lite saker. Bla en spargris som de står I <3 Shopping på. Jättefin (a) Blir snygg i mitt nya rum.
Sen gick vi hem igen och ut en stund o skogen med hennes hundar. Sen var vi bara ute och efter ett tag fick vi tråk så vi börade försöka brotta ner varandra, haha varje gång jag fick ner henne ramla jag också, men hon ramla också när hon skulle få ner mig xD Hahaha, ahh de var sista dagen hon o jag sågs idag. För imorn kommer äntligen Michelle! :D <33, har längtat som fan! Hoppas hon har me mkt filmer för de e liksom ganska tråk här xD haha ahhjaa men vi ska nog hitta på lite saker (:
Nu har jag nästan precis bokat bussbiljett hem så nu e de avklarat iallafall! :D
Nu ska jag in på fejjan igen, för nu är de många som skrivit till mig ;) Hahaha populär vet ni (:
Ahja hare! Baaaj (:

Här bjuder jag på 2 bilder från igår o idag (:


Idag


Igår


Min spargris :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0