Eriksdalsbadet

Heello (: Jaa de hann bli två blogginlägg idag *stolt* :)
Idag har jag och Karin hängt i Eriksdal och kollat på Sum Sim finalerna.
Min bästa internettkompis som är bästa 97:an i sverige på 50 Frisim simmade idag. Första gången jag träffade henne. Hon kände inte igen mig först eftersom hon bara sett mig på bild o då hade jag ljust hår, nu är de ju mörkt, haha
FÖrst så såg de ba ut som hon ville dra där ifrån för asså vem är en sån idiot att gå fram till nån "främmande" och bara säger hej men sen när jag sa vem jag var så ba ahhaaaa :D, haha fast vi prata inte så mkt för hon skulle simma.
Hon kom 4:a med 59.73 Hur fan kan man va så jävla snabb? ;S haha de e sjukt, o hon e sjukt duktig! :D <3
Sen höll karin o jag på o dampa också, eller ahh jag dampa på karin för jag ville åka hem xd, fast hon ville se tyyp alla som simma 100 fjäril 14 år och alla 100 fjäril 13 år o yngre.

Haha vilket tråkit inlägg de här blev xd ba en massa simning, ahaha sorry, jag skriver nått roligare en annan dag ;)
Fast de var så jävla kul att träffa Louise iaf, äntligen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0