Hjäälp! ;S

Hello, nu har jag tyyp hela dan suttit och försökt träna in min engelska grej som jag ska berätta om för min lärare imorn i 5 minuter. Det känns som det inte kommer gå så bra. Asså jag får inte till det och kan inte koncentrera mig och säger fel saker hela tiden xd, Asså HJÄLP! Jag hoppas jag åtminstonde får ett G xd, asså de här kommer gå skit! Tur att man får ha stödord!
Nu ska jag gå och duscha för imorn är det skola, var skönt att vara hemma idag (: Behövde verkligen sovmorgon!
Har kört lite pulka med älsklingsvovven med! Han tycker det är jättekul o jag med. Fast de var lite för kallt idag :P Ahja men har det bäst så skriver jag snart igen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0