Läänge

Hello, har inte bloggat på länge ;(, inte haft tid. Kan berätta lite kort om dom senaste dagarna tyyp?

Lördag: Bio med Erra, såg "i Rymden finns inga känslor", den var bra. Blev fett iriterrad på den där killen. Haha så jävla jobbig! Haha lite efterbliven med att se den (:, Köpte lite julklappar då också.

Söndag: Ingenting, kommer inte ihåg vad jag gjorde xd

Måndag: Skola, skolka för att träffa Vikki som jag inte träffat på tyyp 2-3 år. Skit kul att träffa henne igen, hon fick mig att garva hela tiden! :D Haha skojig prick de där! <33 Fikade, blåbärs paj o varm choklad för mig, chokladkaka o kaffe latte för vikk pick (:
Ska träffas snart igen, saknar dig redan gumms ;/ <3
Hem tvätta jackan, och över till grannen och tummla den. Lekte med barnen sålänge, haha först spela nintendo Ds nyaste och sen leka kurragömma xd
På kvällen kom grannen över med jackan. Den var fortfarande fuktig.

Tisdag: Missa hela första lektionen, jackan var blöt, dunet i frös till is, o jag frös ihjäl. Sen franska, kolla på film, tråkfilm. Frågade om vi fick gå och han sa okej. Sen julbord. Gott (:
Efter det, julpyssel. Gjorde julkort (a)
Vid halv 3 drog hemkunskapsprofilen till stan. Skulle fika och äta muffins. Dom bjöd så vi fick ta vad vi ville. En stor chokladmuffins med kokos o varm choklad me grädde fick de bli, samma för karin (:
Sen sa våran lärrare att de fanns så mkt pengar kvar att vi fick en till att ta med hem :D En kille ville inte ha så jag fick hans också så då fick jag två stora att ta med hem, en lika dan som jag åt och en med äpple och kanel. mums! :D
Sen till Lagerhouse ochs shoppa sista julklapparna, äntligen klar med alla nu! Efter det till H&M, julrea tyyp ;o Glömde mitt pressentkort hemma ;( fuuck!
Hem och över till grannen igen, lämna dit jackan igen, fortfarande blöt -.-, leka me ungarna och sen till Erica o träffa Casper sista gång innan jag åker, städa buren o gjorde julfint! (:

Imorn: 9.30 hämta min jacka hos grannen. Börjar 9.00, kolla på film, få våra betyg, lunch, sluta 12.00
Till Stan igen och shoppa för mitt presentkort på rean.
Sen hem vid 15.00? Packa det sista, sätta sig i bilen och åka till sveg i 5-6 timmar.
Skiit kul ;P
Michelle kommer upp över nyår :D <3<33 lääängtar!

Nu åker datan ner i dataväskan, kommer användas i bilen imorn (:
Nu ska jag ta och göra mig iordning och sen hoppa till sängs. Ladda ner en ny låt bara först (:

Hare bäst o GOD JUL! :D <333


Casper o Acire (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0