Simning

Heej!
Idag gick jag upp 7.30 för jag skulle till sum sim i eriksdal och träffa Louise igen. Vi hann prata lite mer idag iallafall (: <3
Sen vid 12.30 var jag hemma igen. Då gick man ut och fotade och lillvovven fick vara fotomodell (: Haha han va s´å söt! Bilder kanske kommer sen, har inte lagt in på datan än :P
Sen drog jag ner till Lucia simmet. Fackelsimmet var jättefint. Tog lite bilder, men dom flesta blev suddiga ba för jag inte hade blixten på. Sen satt man funktionär eller ahh vändnings kontrollant så jag kunde inte fota när dom andra simmade sen på tävlingen.
Sen skulle jag och Ylva kolla lite i simshoppen och då var de typ en platta som satt löst i de där filtergrejen där vattnet åker ner från bassängen så jag trampar ju rakt ner där och snubblar och får värsta köttsåret på tån som blödde xd hhaha de såg jätteäckligt ut! Men nu har man plåster på så nu ser jag inget (:
Sen vid halv sju kanske eller halv åtta så var tävlingen klar och jag gick hem. Fick med mig en hel påse lussebullar som Rebecas pappa ville att jag skulle ha (: Taack taack för dom!
Jag ska börja lägga upp mer bilder. Så tråkigt med bara massa inlägg och aldrig bilder. Jag ska bli bättre på det! Jag ska försöka lova det! Men nu ska jag sova. God natt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0