Sveg

Nu är jag äntligen i Sveg. Kom fram igår vid tyyp halv ett tror jag, eller om klockan var tolv. Vi åkte iallafall 17.50 och det tog 6 timmar. Gick faktiskt ganska snabbt med tanke på väg underlaget och snöovädret som vi åkte in i ;s
Det var skitläskigt för när man mötte lastbilar blev det sån snörök så man inte såg nånting annat än snö i typ 3 sekunder innan vägen kom fram igen ;o, och det kom jättemånga lastbilar. Vi mötte säkert 11 stycken.
Sen när vi tanka sprang jag över till max och köpte en milkshake *mummms!*
Idag har jag vart på dollarstore i tyyp 10 minuter, har kommer jättemycke nya saker där! :D
Sen träffade jag Moa på Ica, haha vi skulle ju ses efter julafton men då blev det bara en stund idag istället (:
Sen blir de ju efter jul också såklart!
Har inte gjort så mkt idag, finns inte så mycket att göra liksom. Jobbat stenhårt med mitt broderi till mormor och sen har jag dansat lite dansmatta. Haha gud vad jag har blivit dålig xd
Nu ska hela familjen ut och klä vår gran som vi har huggit själv i våran skog! (:
Den står ute på balkongen och där kommer den få stå, haha vi vill inte behöva städa varje dag :P
Ahja imorn ska vi fira jul med farmor och farfar och några till, och dom har en tax på tyyp 6 månader, åhhh :D Längtar efter att få träffa henne (a)
Ahja ha de bäst, vi får se om jag skriver imorn, annar får jag önska er en godjul (:

Juste, jag fotade lite idag, skit häftiga bilder! Eller fina, snöbilder, och en knallröd sol ;) Dom kanske kommer upp här sen, vi får se (:
O en sak till! JAg SAKNAR DIG MICHELLE! KOM UPP HIT NU ÄLSKLING! ;( <33333

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0