xd

Tror faktiskt jag måste blogga lite ibland iallafall xd, man liksom tycker det är nödvändigt o roligt vissa dar (a)

Från igår till Imorse sov Michelle hos mig. Igår var vi ute och fota lite i snöyret :D Sen idag skulle jag vara med Karin (: och Michelle skulle till Judith
Har vart i skärholmen, Ikea, kungenskurva o heron idag med henne  (: <3

Shoppat julklappar och saker till mig.
I skärholmen köpte jag ett par tofflor på new yorker, en grythandske i tyyp gummi och en neccisär i svart på öhh har glömt.
På Ikea åt vi kättbullar med potatis, brunsås o lingonsylt. Sen gick vi till Toy's ur us stavning? ;s
Köpte typ en bilgrej till Linus.
Sen till Rusta. Hitta lite julklappsättiketter och 3 stycken runda svarta mattor till mitt nya rum (:
Sen till Media market. Jag köpte Eclipse och twilight filmerna xd, haha jag hade inte första filmen ;s den kosta bara 50 kr nu ;o
Sen åkte jag hem. Var nära på att missa tåget men jag hann (: Träffade Michelle i centrum, hon o jag hade tydligen suttit på samma tåg xd
Sen in på datan o prata lite mer om mitt jobb på hunddagiset. Dom ska kontakta mig om dom behöver hjälp fler gånger. Dom sa att jag varit den bästa praktikanten på länge :D Man blir så jävla glad av att höra sånt (:

Här kommer lite bilder (:



Fotostudion, asså jag har bara den här bilden på den här datan. Ska lägga in resten här sen också (:


Ute i snön (:





Fler får ni en annan dag, har inte tid nu. Måste sova.
Natt (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0