flåååt!

Heeej!
Var ett tag sen jag bloggade nu. Mobila bredbandet har varit gaaanska segt och jag har helt enkelt inte orkat me ngt inlägg.
Så mkt intresant har ´nog inte direkt hänt.
Har spelat golf, varit på loppisar, cyklat, och idag åkte jag på "utflykt" till långe Erik (en fyr)
Vi gick upp i den. Ganska tråkigt :P
Igår cyklade jag, mormor och Linus ut en sväng. Den blev ganska lång.
Var väldigt mysigt och för första gången på typ 3 dagar så fick vi sol på kvällen (:
Vi kom ut på neptunis åkrar. Och där nedan för låg havet. De som jag gillade mest var at när vi gick ner där till vattnet och klev ut i vattnet så var det alldeles ljummet.
Superhärligt!!!
Den första metern var det sandbotten, sen var de berg botten, asså fatta berg! Inte sten BERG! Alldeles slätt berg. Och de var supergrunt!
Jag gick ut tyyp 35 meter på berget i vattnet och det var fortfarande samma djup som när jag började vada ut.
Det var inte ens knädjupt och det var jätte skönt i vattnet :')
Vi skulle ha ätit mat där idag men det sket sig för de regnar här IGEN! -.-
Jag hade tänkt lägga upp några bilder men jag vet inte om jag orkar xd
Men jag gör det nu ändå (:

Regn bara regn, men det hindrar inte oss ;), vi spelade botcha :P


Jag lekte lite med kameran, men det blev väldigt fint (:

(: kan bara skriva att kameran e en canon :P mer vet jag inte xd
men om ngn e intresserad tar jag ju reda på de ;)
De här var igår, vattnet var inte varm längre xd
igga mitt face :P, ja ser cp ut, men jag bjuder på den ;)


Nu ska jag följa med min moster och köpa en väska som hon vill ha :P

Ha de bäst! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0