Liite trött :P

Heeej bloggish (:
Ja klockan e ju 01.05 nu när jag skriver de här (:, ska sova snart.

Idag har de inte hänt så mkt.
Bara att från igår till diag så var jag uppe i östersund hos familjens kompisar. Vi stannade till idag och jag somnade i bilen påvägen hem.
Sen åkte vi till våra andra kompisar här i sveg och åt middag.
Imorgon tar jag bussen hem till stockholm. Och i övermorgon kommer jag vara på grönan tyyp hela dagen och träffa min ellen pellen igen, och sara också (:
Karin träffar jag redan imorgon eftersom jag ska sova hos henne ;D
Sen på kvällen drar vi ut på landet :D, de kommer bli asa kul!
Nu ska jag sova. God natt och sov gott.
Har ni tur så kanske ni får ett blogginlägg imorgon också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0