Meen guu!

Förlåt, har inte skrivit på länge, varken haft ork eller kunnat. Brebandet cpar som faan!

Måste bara få skriva av mig lite innan jag går över tillde normala igen.

Om en gammal vän
Förrut så var det du o ja, jämt o ständigt.
När vi träffades igen kändes de så bra, men du har nog vuxit ifrån mig.
Jag gillar det lite mer vilda o busiga stadiumet medans du har blivit "tråkig" o så lungt. Asså det är inge illa menat!!
Jag hoppas att allt blir som det var förrut, jag kommer nog tyvärr också in i de där tråkskiten snart.
Jag överlverer.
Jag älskar dig min gamle bäste vän!, jag hoppas bara allt blir som förut.
Jag hoppas,tror o vill.


Till min älskade hund
Vad fan skulle jag vara utan dig?, de är du som får mitt liv att gå runt, de e du som får mig att vilja gå upp på morgonen och andas dom andetagen jag tar.
Utan dig så går inte livet runt, mitt hjärta skulle vara halft och jag skulle sjunka genom marken.
4 år tillsammans med dig, och aktivering varenda dag.
Du litar så himla mkt på mig och jag litar till dig på 100%!
Jag vet att du aldrig skulle bita någon och jag vet att du inte skulle försvara dig om någon bet dig, det skulle jag få göra.
Jag minns när jag spände fast dig framför vagnen och du tyckte det var obehagligt att ha selen på och en vagn att dra.
Jag såg din blick som sa
- eh matte äre verkligen rätt det här?
Men du lita på mig och jag fick dig att dra, du tyckte det var jätte kul och nu skuttar du runt av upphetsning när du vet att du ska få dra.
Min lilla fina hund, du betyder allt och jag älskar dig så in i helvetes mkt!
Dör du, dör mitt hjärta, så e de bara
!

Nu ska jag övergå till det "normala"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0