Öjöjöj ;)

Hahah förlåt, har inte skrivit på ett tag :P, jag hade liksom inte tillgång till data igår. Jag var på Moas landställe (:

Fast innan det så gick vi i ngn guidad tur i en grotta. Kallt och läskigt xd
Vägen var krokig och jag hade spyan i halsen. MASSA lupiner längst vägkanten, så himla mkt! Har aldrig sett så många! tyyp 1000-2000 på bara ett ställe! Skulle ha tagit kort men jag hade ingen kamera med :P
Vi skulle gräva upp några lupinher i fina färger men de gick inte så bra. De sluta med att vi tog sönder våran snöskyffel xd
Sen drog jag till Moa då da.
Vi åkte ring på kvällen, asså ni vet sån där ring som blir dragen av en motorbåt :P
Det var skita kul! Först så var de tyyp inga vågor alls och jag låg på mage när jag åkte. Sen blev de jätte mkt våger andra gången jag åkte och jag höll på att flyga av 100 gånger. Jättejobbigt att hålla sig kvar och jag fick sår på armarna. Jag hamnade på kanten av ringen en gång och jag trodde jaskulle ramla av, men jag typ fixa de så jag ramla inte av :), sen så flög jag jävcligt mkt på småvågorna som kom hela tiden. Flera halvstora eftervarandra är inte roligt för de guppar så mkt xD Jag skratta så jag nästan gräät xD
Moa skratta också skit  mkt åt mig xD

Tyyp i sista svängen Moas pappa gjorde så gasa han skit mkt, och jag de svängde och ringen låg på högkant och jaa, jag ramlade i xD, de gjorde ont! Men de går ju över tyyp på en gång ;P
Sen när det var Moas tur och Moas pappa åkte in mot kanten för att vi skulle bytas av så blev jag typ dränkt för hela mitt huvud kom under vatten när inte ringen längre blev dragen xD asså de blir ju så när den saktar in xD, och jag kunde inte flytta mig heller för de gick inte, jag satt typ fast xd

Sen tvinga jag Moa att åka så, hon gjorde de (:, det var första gången för henne, jag skratta skit mkt åt henne också för så fort vattnet som hon fick i ögonen var borta så fick hon en ny skur över sig så att hon inte såg ngnting xD
Sen när vi bara körde rakt fram så kom en ganska stor våg mitt i vägen och hon flög 1,5 m upp i luften ;o, hahaha fy fan vad jag garva :D, men hon höll sig kvar iallafall.
Sen sista kurvan innan de var min tur igen så ramla hon av xD, hahaha då blev jag glad, ded var liksom jämt då ;)

Det var min helg tyyp :)

Nu sitter jag på balkongen med mitt täcke runt mig och lyssnar på fåren som går precis vid vårat hus och käkar gräs :)
Livet leker c:

Och imorgon fyller jag år ;D
'
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0