reegn -.-

Heej, orkade inte skriva igår. Men jag kan ju säga att det var 31 grader i skuggan och att jag inte kunde vara ute om jag inte cyklade ner till havet.
Vattnet är alldeles ljumet här (:
Sen på kvällen så spelade jag och Frida minigolf. Jag vann ju tyvärr inte men de var nära ;P, jag ledde med 10 poäng i början xD

Idag har vi bara åkt till löttorp och tyyp köpt vin, asså inte jag utan mamma xd, jag själv gick in och köpte nya frida tidningen som kom ut igår men som inte fanns i kiosken här där vi bor på öland :P
Aja jag hitta den iallafall och nu har jag läst ut den ;(, nästa kommer 5:e augusti, inte så långt kvar, 2 veckor? (:
Nu ska jag fortsätta e det jag höll på me.
Det regnar jätte mkt här ;/ ska hålla på till Onsdag :(
men iallafall, hare bäst så länge (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0