Rubrik?

Heej, ja hade inte tillgång till datan igår så jag har inte skrivit.
Kan sammanfatta det lite kort.
Vet inte vad jag gjorde på dagen, antagligen läste jag en bok. På kvällen var de grillkväll tillsammans med alla i byn, skit tråkigt men man fick ju stå ut och vara lite trevlig ;) Mamma hade glömt kameran och filmkameran så hon frågade mammas och pappas kompis son som är 1 år äldre än mig om han kunde skjusa mig till stugan så jag kunde hämta kamerorna.
Så jag har ju åkt epatrektor nu också ;D, en epatrektor ser ut som en bil och de väl tyyp de också men don kan max gå i 40 km i timmen tror jag.
Sen drog jag, linus och mamma hem. Mamma ville att vi skulle posa och göra massa saker så vi klättrade och hoppade på ca 40 st höbalar xd
Mycket bilder blev de, ca 200 tyyp ;o

Min dag idag har väl inte heller varit så händelserik. Var nere på sveg för de var ngn marknad där, om man nu kan kalla de marknad, tyyp 7 små tält elr ngt xd.
Åt pizza där nere och sen sa jag hejdå till Moa. Sista dagen vi sågs idag.
Imorgon drar vi till östersund och hälsar på min kompis och mammas och pappas kompis också, fast asså föräldrarna till min kompis xD

Aja sen åkte vi hem. Och jag har stått på en stege i 4 timmar och målat. Skita jobbigt men jag fick pengar för de så de var okej ändå (:
Lite ont i armarna tyyp men de är bra ändå, ska snart lägga mig på golvet och göra några situps, jag börjar få fett på magen igen -.-, men de e snart borta hoooooppas jag.
Helst skulle jag inte vilja ha ngt fett alls men de e ju att hoppas på för mkt :P

Nu ska jag ner på golvet ;),
Ha de bra heejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

matilda raggar killar från sveg ;D

2010-07-11 @ 13:37:57
Postat av: Anonym

Hahha tyyp inte xD

2010-07-13 @ 01:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0