Shaa shaa ;)

Hello (: asså sorry att jag inte skrev igår men jag glömde? xd
Aja jag kolla på eclipse igår. Den var asabra! Asså åhh jag längtar till nästa! Den kommer typ om 1 o ett halvt år elr ngt ;o, Och den ska tyyp komma i 2 delar ;( Feeeett jobbigt!

Idag var vi på Lida me simningen.
Jag och Lovisa sprang dit och när vi kom dit så kastade vi oss i vattnet från bryggan :) asså jag brukar inte göra det för de e så kallt xD
Sen när alla kommit simmade vi över till andra sidan. De var tyyp 400 m dit men de kändes som tyyp 1 km elr ngt ;o
Aja när vi kom fram så stannade vi tyyp bara där i 3 minuter och sen drog vi tbx igen, jag frös som en gris och hackade tänder när jag kom upp på land också. Det var skitkallt! Ylva försökte värma mig men de gick inte. Karin försökte tyyp också ;P
Haha sen fick jag låna Ylvas handduk och då blev de lite bättre.
På hemvägen så sprang Patrik och Roberto en annan väg som tyyp var 7 km lång elr ngt? xd, asså de var skit jobbigt och jag och Lovisa hängde på. Jag blev varm iallafall och det var skitjobbigt! 
Har ont i benen nu och snart ska jag nog ta o sova :P
Imorgon drar jag till sveg och på Lördag är de loppis där :D Miin FAVORITLOPPIS! 
Den e så rolig för om man säger t.ex 10 kr så säger dom som säljer dom 5 kr xD
Haha de e jättekul!  
Aja heejdå!
Jag skriver så snart jag kan, kanske imorgon? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0