Händelserik dag?, Haha neej skulle inte tro de

Som rupriken sa så har det inte hänt så mkt idag :P
Jag slappade i soffan från 9.15 till 12.30 xd Sen smsade jag lilli och frågade om vi skulle dra till Huddinge för jag skulle köpa några saker.
Vi åkte dit och jag hittade en av dom saker jag ville ha. Tyvärr inte allt.
Jag skulle köpt en rosa tjocktröja men den fanns inte i S för jag tyckte xs var lite för liten förutom i ärmarna där dom var lite för stora :P
Sen köpte jag strumpor också till mig oh mamma. Sju pack hälstrumpor för 50:- de tyckte jag var väldigt billigt!
Sen drog jag hem och bara tog de lungt.
Vid 19.00 drog jag ner till badet för att träna, men när jag kom dit var ingen där. Jag hade inte lyssnat så noga på vad Micke hade sagt så alla hade redan dragit ut och sprungit. Vi skulle börja klockan 18.00 xD, ahah men de gjorde inge för jag tränade med B gruppen istället. Och efter en timme så kom alla i A och jag simmade med dom den andra timmen.
Nu sitter jag här igen xd, ska ta och spela lite kort på "tha kompiuter"
Imorgon drar jag iväg och kollar på Eclipse premiären, ska bli så jvla kul! ;D <33
Ha de så bra!
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0