Hellu!

Heeej ;D, asså jag har inte skrivit på ett tag för jag har haft lite annat för mig. I helgen firade jag midsommar i Flen me familjen och några kompisar t familjen :) Hade riktigt kul. Pappa sa att man inte kunde bada där så jag tog ju självklart inte med mig badkläder -.-' men man kunde bada där så jag bada me linne och Idas ena par bikinitrosor. Tur att hon hade 2 par!
De var riktigt varmt i vattnet och på kvällen runt halv tio tiden i lördags så drog jag o Ida ner till vattnet igen me cykeln. Ida cyklade dit och jag cyklade hem. Det var asa kallt att bara sitta där fram och usch vad jobbigt de var. Fick inte upp värmen förräns jag fick cykla hem.
Vi bada inte då på kvällen utan vi satt bara på bryggan och tog de lungt (: Skita mysigt!
Tidigare den dagen hade vi cyklat runt och var jättenära på att köra på 2 små har ungar som låg där på sidan av vägen ;(, dom var döda men dom hade nog inte varit döda så länge för dom var inte omringade me flugor och andra äckelpäckel djur. Så jag tog med mig harungarna hem och vi begravde dom där Idas mammas hund låg begravd och 2 marsvin.
Sen fick jag tvätta händerna skita noga för jag fick för mig att jag kanske hade fått harpest för att jag rörde dom. Så först tvåla jag in händerna 2 gånger, sen diskmedel en gång, sen hämta Ida wiskey som jag fick på händerna eftersom de e bakteriadödande, sen fick jag ättikssprit på händerna och sen 2 gånger med tvål igen, en gång med diskmedel och sen en gång med tvål igen. Sen kände jag mig ganska så säker på att jag fått bort allt.

Idag så ska jag inte göra så mkt vad jag vet. Bara ta de lungt här hemma och åka ner till mormor och morfar och vattna för dom är på öland.
Om 4 dagar drar jag te sveg och sen ska jag vara där 11 dagar innan jag drar hem igen för att åka te landet me mina 3 vänner :D Ska bli skita kul!
Och farmor lämnade kvar 3 flaskor me vin så kanske kanske kanske så kan man kanske få dricka sig lite full, nää men jag vet inte. Vi får se (:
Stor önskan iallafall!
Nu ska jag klä på mig snart.
Ha de bäst sålänge!



Här är harungarna jag hitta ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0