Yeeah!

Heello :) Idag har jag varit på Lida med Michelle, det var svinvarmt och vi skulle bada. Vi cyklade dit och Krullis fick springa med xd
Aja när vi kom dit så var våran vanliga plats där vi brukar bada upptagen så vi la oss på gräset istället.
Ah och sen så skulle vi hopa i men det var jätte mkt avskuren vass på botten så vi började rensa upp det. Och så var det vassa stenar som stack upp. Och sen drog jag upp en stor sten och gissa vad som var på den, joo äckliga jävla iglar ;O Jag la upp stenen på strandet så på så sätt minskade jag två stycken (a) Asså euuw, första gången jag såg hur dom såg ut.

Aa, men sen var det dags för oss att bada men jag vågade inte gå ut för att bottnen var äcklig tyyp med massa vass längre ut som vi inte hade rensat bort. Och Michelle var redan längre ut och jag vägrade gå så hon fick komma och hämta mig och fick bära ut mig på ryggen xD Aa, och sen var hon taskig så hon la sig ner och ja, då hade man ju lixom doppat sig xD

Aa, men sen var de läskigt sjögräs som försökte äta upp mig påväg tbx igen och då fick Michi bära in mig igen xD haha hon bar mig ända in till land och upp på trygga gräset.
Det var första gången ngn bärde mig på tyyp ett halvår elr ngt för ingen får igentligen bära mig, men det här var faktiskt ett nödfall!

Aa, sen fick jag en leveransrapport från H&M att några av mina kläder hade kommit så jag och pappa åkte och hämta.
Det var min citrongula pyjamas och mina svarta shorts som kom :D
Aa nu sitter jag bara här och ska väl duscha snart.
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0