Hajs svajs :)

Hello igen ;D asså omg jag skriver ju ;O, jag trodde ja skulle tröttnat redan nu :P'
Aja dagen har rullat på, ringde heta linjen bara för att, och tyyp snacka med ett cp som sa att han älskade mig 20 gånger typ xD, asså man hörde inte vad han sa, han ba ljagb älchklbar dligp, man ba jaa du har ju aldrig träffat mig xD, han kopplades ihop me mig 3 jävla gånger så fucking jobbig xD
Aja sen prata jag me ngra andra konstiga gubbar också.

Varit me Laura hela dagen. Hon kom hem från Paris igår.
Har fått reda på att jag och mina kompisar får låna farmor och farfars landställe också i dom 4:a dagarna vi ska vara där :)

Snacka me Karin typ nyss på telen och vi börjad asgarva åt en tjej som såg ut som en kille på en bild xD hahahahahhahaha!


Snart är de sommarlov och då kan man äntligen njuta av livet :)
Ha de bäst, ingen protest
/ glada bada vilda tilda <3

Kommentarer
Postat av: karin jao

hur fan kan man lägga upp en sån bild? xddddd

2010-05-31 @ 16:15:28
URL: http://kareen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha ellerhur ;O xD

2010-06-11 @ 21:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0