28 november

Idaag har jag inte gjort så mycket. Vart i stan hela helgen med Ida o gänget. Varit myys! Hade snöbollskrig igår och sen på kvällen drog jag och Ida till Lekparken fast vi åkte ruschkana i trappan där man kör med vagnar för det gick asfort för det var isigt.
Sen idag var vi på nått kina museum, skit tråk men sen drog vi på julmarkad på skansen. Det var helt okej, men jag frös så mycket att jag inte kände mina ben eller mina fingrar xd.
När jag kom hem drog jag ut me hunden tillsammans med Laura. Så mörkt nu. Man ser ju inte så mycket bara lite tack vare snön.

Sen hem till Erica, sköta om bebbe hamstern o städa buren. Sen hem igen, plugga och nu snart sova.
Orkar inte skriva nått mer. Imorn är det sista veckan på hunddagiset :( Kommer sakna de för det är så jävla kul att jobba där!
Ahja vi hörs när jag orkar skriva xd
Ahh juste!, 20 januari åker jag kanske till London igen fast den här gången med Ida o gängen o me mamm (:
Hoppas! MAmma skulle tänka på det iallafall, haha de blir säkert inge, men jag har ju redan vart där ändå. Fast om vi åker dit ska jag köpa mer kläder xd (y)
Ahja heeejs! (:

Kommentarer
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

fin blogg du har :D:D allt bra med dig??

2010-11-29 @ 16:17:29
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: eemmapeemma

ge förslag på min blogg ! :)

2010-11-30 @ 14:09:23
URL: http://emshiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

heej heej taack!

allt e bra med mig!, hur är det själv? Vem du nu är (:

2010-12-07 @ 22:09:41
URL: http://ssummerpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0