3 november

Heello (:
Idag har jag varit nere i badhuset o hälsat på Nohadra o Kasper som hade höstlovskollot (:
Haha dom där barnen va ju fett roliga (y)
Vi körde fotboll med stora sånnadär gymnastigsbollar eller vad dom nu heter, sånna där stora som man ska sitta på? Ahh sånna iallafall tog vi ut och körde fotboll med, o jag var faktiskt med! ;o, de var skitkul (:
Sen drog vi in o dom åt mellis, jag ville inte ha för jag var inte hungrig, men jag drack ett glas apelsinjuice :P
Ahh men det var roligt att träffa henne igen iallafall :) <33

Sen drog jag o hämta Linus på dagis, när vi kom hem så börja han bråka me mig o jag blev skit arg men ignorerade bara allt han sa.

Ahja sen åt vi mat o de var äckligt, men de gick å äta ;P

Snart eller om tyyp 2 timmar ska vi åka till Farmor och imorn åker jag till London :D
smsa mig inte för det kommer kosta er asmkt pengar xd
Hare bäst, nu ska jag åka, de blev tidigare ;D
Haha fast det här inlägget har jag skrivit i en halvtimme för jag har packat imellan jag har skrivit o jag har diskuterat pengar med mamma också xd,
Hare bäst! Heejs! <33

Kommentarer
Postat av: lilli

gullig blogg :) saknar dig♥

2010-11-06 @ 20:39:21
URL: http://liiljan.blogg.se/
Postat av: Matilda

Taack (:



Jag saknar dig också, vi får ta och ses snart (: <3

2010-11-08 @ 21:21:35
URL: http://ssummerpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0