trött

Jag är skit trött! Haha man får inte sitta o vila nån gång. Drog iväg till hunddagiset. Många promenader. Hinner inte lägga upp vilka hundar jag vart ute me xd

Ahja, sen följde Bella med hem till mig och vi bakade lussebullar. Mumma! Men dom ska vi ha till på lördag xd
Sen Diska upp all skit eftersom Bella ba stack ifrån allt taack! ;)
Sen smsa Erica o sa att jag var tvungen att komma upp. Så jag gick upp till henne en halvtimme o tog hand om Casper och sen hem igen. Fixa matlåda diska lite till och sen ringa michelle för att bestämma när vi ska gå på bio imorn. Sen gå ner och trycka ner alla lussebullar i påsar och göra fina snören runt om xd, sen duscha, byta sängkläder sätta på sig pyjamas och nu ska jag sova. KOmmer vara dööötrött imorn när jag ska upp -.-
Ahja jag bloggar antagligen imorn om jag har tid.

Hare! (:

Kommentarer
Postat av: bellu

de va ju fan inte mitt fel, de va ju pappa som kom utan att vi hade bestämmt tid :O <333

2010-11-27 @ 23:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0