Okej!

Jag ska glömma bort deppskiten för ett litet tag.

Jag ska skriva som  jag gjorde förrut.! :)


Idag var de som vanligt bajstråkigt i skolan, men jag höll mig kvar o skolkade inte från en ända lektion. Vi slutade  13.20, så de var skönt iallafall. Sen har jag pluggat a lot eftersom vi har so prov imorgon, eller jag har eftersom jag inte var i skolan i tisdags då de igentligen var prov.
Sen har jag också pluggat engelska också som vi har på fredag, men den var lätt så den kan jag nu (:

Sen senare på kvällen skulle papp o jag ut o träningscykla. Vi cykla 1 mil i hööögt tempo, fyfan vad ont de gjorde i lungorna o svårt de var att andas efter det. Aja sen hoppa jag in i duschen och duscha på en rekord tid på 5 minuter eller om de var 8 men skit samma, snabbt gick de iallafall. Pappa skulle in i badrummet för han skulle borsta tänderna på Linus o de hade jag glömt xd

Ahh men de e vad jag har gjordt idag. Sen har jag kollat lite på nya hundgrejer till storvovven så ahh ska köpa lite sen (:

Nu ska jag gå ner och baka scones (stavning)
Heejs <33 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0