Bara för er älsklingarna!

Bella
Du betyder så otroligt mkt för mig, du finns alltid där och e alltid så in i helvetes jävla glad :D, alla runt dig blir glada av ditt leende! Och inte bara de, söt de du också! Haha de borde vara förbjudet att gå omkring på stan när man såg ut som du! ;o
1/4 del av mitt hjärta är ditt och du är som en syster för mig, när jag är med dig känner jag mig hemma!
Du gör mig glad såfort du kollar på mig, ditt leende smittar liksom.
Du är en av dom underbaraste männsikor jag NÅGONSIN träffat! Jag e så jävla glad! :D
Guu vad jag älskar dig! <33333333333333

Karin
Jag har känns dig i en jävlans massa år, haha alla gånger vi har gått tillsammans hem från badet, när du sovit över, o när vi snackat om allt mellan himmel och jord långt in på kvällen. Hahaha minnen, minnen, minnen! <33
Du e en så jävligt snäll person och så fort ngt är fel så ser du de på mig, du är den som känner mig bäst och som vet mest om mig. Du är den jag litar på i aldra högsta grad och jag vet att du aldrig skulle berätta min hemlighet vidare.
Jag älskar dig så grovt mkt gumman! 1/4 av mitt hjärta är ditt!
Pözzzzz <333333333333333

Regina
Haha du är en sån där person man blir glad utav, du säger aldrig ner till att "leka" peta i magen leken med mig xD
Hahaha du e så rolig! :D
Varje gång jag kommer till skolan så sitter du där och ler! Jag blir glad såfort jag får syn på dig!
Du är så underbart rolig och en helt underbar vän!
1/4 av mitt hjärta är ditt!
Du är grovt älskad <3333333333333333333

Michelle
Du är den av alla fyra jag känt längst men ändå har vi inte så jätte många minnen från 1:an o allt ;(
Men vi har hunnit med massa saker på 1 år :D
Du gör mig glad såfort jag ser dig! Att du bara andas gör att jag vill träffa dig hela tiden. Du är så otroligt rolig, och du bryr dig inte om vad andra tycker och du skämmer ut mig någongång ibland vart vi än är, men gör du inte det så är du inte min Michelle.
Du e underbart söt och allt sånt där, du har allt de där man önskar man hade själv ;)
Du äger 1/4 del av mitt hjärta och nu är hela mitt hjärta uppdelat så nu finns de inge mer att ge bort
jag älskar dig <33333333333333333333333

Kommentarer
Postat av: REGGIE=KARRIE ELLER KEGGIE

Asså man blir så rörd så man vet inte vad man ska säga, du och Bella,Kareen och Michelle är dom bäääästaste vännerna man kan ha! Jag vet inte vad jag hade gjort utan er :) tack för att ni finns !!!! :) <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<

2010-09-15 @ 21:42:50
Postat av: Anonym

:D Älskar er alla! <333333333

2010-09-17 @ 23:39:07
URL: http://ssummerpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0