fuckinh rödtott -.-

aha nu skriver jag igen, fan vad jobbigt tkr ni, då blire ju boooring ;)
Haha neej men nu ska jag klaga på mitt hår, asså jag lajkar de inte. De e rött och fucking inte brunt!
Asså vad äre för problem frisörer har när man säger att man ska ha BRUNT!
Haha asså jag blir fett störd. Orkar inte duscha ikväll, fett trött!
gör de imorn (:

Köpt 5 st burn och en monster till imorn också, hoppas dom inte glömmer lantchipsen xD
hahah mhhm, nu luktar de popcorn i hela huset :D, man kanske ska gå ner och sno lite (:
haha aja jag ska nog lägga mig snart, trött som jag sa (: ska läsa nya frida som jag köpte idag också (:
yeeeah!
Juuuste! följde me karin o kolla när hon simma också, fett jobbiga pass alltså, skulle aldrig palla! HAha, VI HADE KUL IALLAFALL :D, KARIN DITT RUTTNA BANANSKAL! :D <33, Oj shiit såg inte att jag skrev me stora bakstäver ;s, HAHA aja baj baj (s)
<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0