Hello :D

Sov hos Bella igår, haha vi hade fett kul. Vi kolla på en asläskig beck film me tyyp männsiksor som skar av huvet av männsikor på tunnelbanan ;s
Kommer aldrig våga åka tunnelbana igen!
Aja sen tyyp somna vi 4.00 och sen gick vi upp tyyp 8.00, eller jag gick upp 8.30 kanske? xd
Haha meen guuud vad jag var trött, och nu sover jag nästan. Astrött, ska göra mig iordning och gå och lägga mig :P
Sen tyyp nyss så städade jag rummet. Fast de hann inte bli klart för de var så mkt som behövdes fixas, men jag tar kanske de imorgon istället.

Haha jag lovar jag ska lägga upp bild/bilder på mitt hår för er som inte har sett, men vafan, de blev ju rött! -.-
Jävla rödspettafile

MWA <333


Kommentarer
Postat av: fakk off :D

röspättfile hahahahahahhh! xddd

2010-09-20 @ 08:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0