Inte göra någonting dag

Idag vakna jag tyyp 9.15 ;s
sen tyyp vi 10 tiden drog jag ut i skogen me mamma o Linus o plocka svamp, vi hitta tyyp 10 stycken xD
Sen var jag bara hemma, läste frida o tyyp läxor -.-'
Nu på kvällen drog jag o Laura ut me hundarna. Lucie försvann och kom inte när vi ropa så vi var tvungna att vända och cykla tbx och leta reda på henne.
Då såg vi henne komma springande långt bort imot oss -.-, damp hund!
Aja jag vågade inte cykla tbx igen för de började bli mörk, så vi cyklade hemmåt fast en lång omväg på vägarna.
Nu har jag precis duschat och sitter med hårinpackning i håret. Ska låta den sitta tyyp en timme xd
Imorgon drar jag till stan med min rumpnisse :D <33
Bara för de får ni en bild på hennes...

ROOOMPHHAAAA :D
Haha gumman,, du e så jävla älskad < 3333

Kommentarer
Postat av: Michelle

ÄLSKAR DIG<3333333

2010-09-07 @ 20:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0