Jobbig dag

Heej, dagen idag har varit piss o jag var nära på att sticka från skolan flera gånger. Men jag höll mig kvar.
nu ska jag snart gå o lägga mig.

Har så jävla ont i axeln, skriker nästan. Asså åhh, fucking cp sak!
aAja har inge mer att skriva nu tror jag.
Jag längtar till lovet. Orkar inte med skolan. JAg hatar den!
Vill byta igen, ska tjata lite hemma o så vill jag flytta lååååångt härifrån.
Nu kanske de e jag som blir psykstörd isället.
Depp hela tiden.

Min data har typ virus, fan vet jag. Jag sätter volypen på 0 occh nästa stund är den uppe på 100, så jävla konstigt ;s

Såg till o me när den ändra sig själv, lääskigt!
Aja nu ska jag snart dra, ska kolla lite kläder bara :P
Baj (s)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0