shwampar (:

haha heej idag har vi varit på en astråkig sak me skolan, oh jag somna tyyp på sista grejen innan vi fick sluta xd
Haha aja men sen har jag inte gjort så mkt så därför har jag inte så mkt att skriva ;s
Men jag var ute i skogen me vovvsen och grannungen, vi plocka shwampar ;D, de blev ganska mkt, tyyp nästan 3 liter me bara gula och höstkantareller (:
Muuuuumma :D<33
Nu sitter jag och lyssnar på en asbra låt som jag inte kan sluta lyssna på även fast den är asgammal, men den får mig att tänka på Michelle o Amanda hela tiden, och tyyp gamla minnen :')

http://www.youtube.com/watch?v=vkUxlMlF_ZY

Ahh nu ska jag typ sova, klar med engelskan och imorgon är de matte prov. Kommer gå bajs -.-
Skolan suger bajs! Precis som allt annat som har med skolan att göra ;(
Förrutom friendsen da :D <333

Michelle, du e ngt speciellt o jag älskar dig så jävla mkt! Vad som än händer så är de alltid du o jag <333
Släpper dig aldrig gummsan :*
Går inte att beskriva dig med ord, men med några ord ska jag göra de sen ngn dag när jag inte har bråttom att slänga mig i säng som jag har nu xD
Haha papp kommer få damp om jag inte går upp xd,
men haa de bäst så hörs vi snart :D <333

Kommentarer
Postat av: Michelle

Gumman du fattar inte hur jävla mycket jälva mycket jag älskar dig!!!! Du betyder allt för mig!!!<3333333333

2010-09-25 @ 18:47:32
Postat av: Michelle

Du kan inte fatta hur jävla mycket jag älskar dig!!!! <3333333333

2010-09-25 @ 18:49:38
Postat av: Anonym

hahahaha oj råkade skicka 2 hahahaha<33333

2010-09-25 @ 18:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0