Bad girl

Ahh ingen uppdaterring idag heller. Den kommer inte vara mycket bättre imorn :P

Har inte varit hemma idag heller. Vaknade vid halv elva typ. Moa smsa och vi bestämmde att vi skulle träffas 1 timme senare. Blev nerskjusad till henne och vi cyklade till badhuset och där var vi i 3 timmar ungefär. Sen drog vi hem till henne o låg o pressa i solen. Har inte kollat om jag fick någon rand, men de borde jag fått ;)

Sen så hämtade pappa mig halv sex och när vi kommer hem så skulle vi tydligen upp till farmor o farfar o äta påskmiddag, IGEN!!!
Jag blev fett sur o satte mig på sängen o baa, neej jag tänker inte gå dit. Till slut fick dom iaf med mig, fast jag kom lite senare än vad dom sa. Var där, åt lite och nu är jag hemma. Resten av familjen kommer inte hem lika sent som igår iaf. Alltid något.

Imorn bär de äntligen av hemmåt. Åker med mormor o morfar, för dom åker på förmiddagen. Mamma o pappa åker på eftermiddan nångång. De ska bli skönt att äntligen få lämna ödsligheten o komma tillbaka till älskade stockholm igen, stockholm i mitt hjärta hahah (:
På kvällen bär de antagligen av hem till Karin o så sover jag där. Imorn ska vi iväg o pressa i solen. Kanske badar vi, eller ahh jag ute också. Hahah första badet (: Skulle inte va jättedumt... :D
Saknar dig mycket ska du veta!

Skriver kanske något mer innan jag går o lägger mig.

Förresten, jag o min kompis har skaffat hamsterbebbisar och nu är de så att vi har en hamstertjej kvar som inte blivit tingad, någon som är intresserad? Skulle vara bra om vi fick någon som ville köpa henne! För mer info, kommentera inlägget, skriv mejladressen till din mejl så mejlar jag tbx. Eller klicka här http://www.annonshornan.se/view.php?id=3273 , läs annonsen o mejla vid intresse!
Taack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0