Cooling ska ut i solen o bli BRUN

Nu är jag hemma igen efter rundan i kungenskurva på skopunkten. Visste vad jag letade efter så för mig gick de fort. Lite längre tid för linus bara, han fick 2 skor o jag ba ett par ;o ORÄTTVIST! Men men, jag får andra saker som inte han får ;) Månadspeng tillexempel.

Har målat om mina naglar o tår idag med en ny färg som jag köpte igår. Den var jävligt fin! Bilder kommer ikväll tillsammans me mina nya örhängen (:

Michelle var här en stund också idag. Jag hämtade henne från hennes mormor me mammas cykel, jag glömde ketchupen och senapen sist jag var där och vi var tvungna att ha den idag till lunchen som blev kokt korv m bröd.
Sen har jag fixat lite i mitt rum idag också, tvättat av väggarna och tejpat listerna så de inte ska bli färg på dom. Jag kanske flyttar in dit imorn? Vi får se (:
Jag kunde förresten sova i natt på BÅDA sidor (asså öronen ömmar ju första dagen) Men de gick skitbra. Hålet där uppe har inte känts någonting sen igår. Asskönt. Dom andra två kändes lite igår men de gjorde mitt förra också som jag tog för tyyp ett halvår sen. Så de va ingen big deal.

Nu ska jag ut o pressa lite i solen o se om jag kanske kan få någon färg hahah ;) Man ska börja i tid som sagt.
Bloggar sen!
Pussar!


Kommentarer
Postat av: © sarastille

sv; tack :D det är jättebra med mig :)

2011-04-17 @ 15:08:14
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: MATILDA ROSQVIST

så fin header du har =)

2011-04-17 @ 16:07:18
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0