Dags att plugga, pallar jag? ;/

tjolahoopppsnopp, nu är jag hemma o har varit de ett tag hahah ;)

Hade de kul hos michelle o jag åt upp hennes påskägg me nötter hon fick av mig, BAD GIRL! Du får ta mitt gumman! FLÅÅT! ;( <33

Sen så kollade jag bara lite snabbt på lyxfällan. Bloggare som var me. Hah ouupsi, där har vi en riktig bad girl (:

Ahja, sen ringde jag KArin, vi snacka en halvtimme, la nyss på. Du e en riktig Mupp gumman, en gång mupp alltid mupp. O ja är äkta WB ALLT! ;) Nee skoooja. Neej men ahh jag e inte heller alltid så mogen, bara för de mesta ;)
Rolig bruud! (:

Nu ska jag skriva in mina glosor på glosboken o plugga lite ;) Behöver jag. Så jävla seg på att orka me skiten. Ahja. Nu ska de bli gjort iaf.

Hörs imorn, för nu kommer jag inte hinna skriva mer. Upptagen chey!

Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0