Dusch+ansiktsmask=LAJK!

God morgon på er eller nått (: Själv gick jag upp för snart två timmar sen. Första natten sen i fredags som jag faktiskt sov bra, konstigt igentligen eftersom jag fick en ångestattack igår.
Nu har jag iallafall duschat och satt på en ansiktsmask. Den luktar hallon (:
Ska låta den sitta 20 minuter till bara för att och sen ska jag ut o gå med hunden. Ska hänga lite tvätt också där ute på torksträcket för de e ju fint väder o man måste ju hjälpa till lite här hemma ;)

Neej men dagens planer blir att vara med min rumpnisse Michelle, vi får se vad vi hittar på (:

Juste, idag när jag skulle dra upp min persien, så gick den sönder hahah, så den e lite smått cp nu och de e mörkt i mitt rum ;(
Hahah aja Careface på den (:

Hörs sen!
Pussar!


Hah ser ni fönstret ;o, hah o ja jag vet att min rum är stökigt och de ser konstigt ut, men jag tycker inte att de är någon ide att städa om man ändå ska byta rum (:


Hah, ahh nu ser ni att mitt hår är lockigt när jag duschat, men så fort jag fönat de så blir de platt förutom i topparna


Kommentarer
Postat av: ' eemmaaj ' Saveu ♥

Nu är tävlingen avslutad och vinnarna är dragna, kika och se om det blev just DU! Om inte så kommer det fler chanser inom en snar framtid. :*

2011-04-18 @ 15:42:51
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0