Duschat

Fan vad jag är trött, mår lite halvkonstigt, nästan som om att jag börjar bli sjuk igen... Inte sådär jättebra!
Nu är man iallafall ensam igen och dagen kommer bara spenderas hemma och kanske lite ute och träna slalom med Krull, vi får se hur jag mår, just nu mår jag inte bra!

Har varit ute och gått och verkligen tagit slut på mig själv, jävlar vad jag hade ont i benen när jag kom hem men vafan, hunden ser ut som en köttbulle! ;s Usch, nej de är hårdträning för oss båda som gäller. Det är så skönt när man klarat av ett mål som man verkligen vill klara.
Iaf, när jag kom hem så fixade  jag i mitt rum och damsög mitt, mitt nya rum och trappen. Duktig!
Sen mådde jag ännu sämre så då tog jag en kalldusch men då började jag frysa så jag var tvungen att skruva upp värmen mycket.

Och nu tänker jag nog ligga här vid datorn en stund, sen ska jag ta och tejpa väggarna så jag kan börja måla och sen ska jag ut och träna slalom, nu ska jag ta tag i lite grjer så vi kanske kan vara med i Agilitytävlingen på påsklovet, hah good luck säger jag ba till mig själv! xd

Neej nu ska jag se om man kan boka spinningen och sen så ska jag gå ner o vra lite social, sen upp hit igen...

POK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0