Fartfylld dag (:

Okeej jag kan ju börja med att jag jobbade på hunddagiset, fast bara tre timmar. Men ja fick ju bra betalt hahah ;)

Sen har jag hjälp till lite här hemma genom att vika tvätt och plocka ut diskmaskinen (dutti cheeey!) (:

Sen bakade jag kokostoppar och jag har ätit en!

Sen kom Michelle o vi bara tog de lungt först, gick ut för att sola o äta kokostoppar, eller ahh de var då jagåt min. När vi låg där kom två hundar springande UTAN ägare ;s, den ena hade koppel och den andra inte. Så jag sprang in o hämta Krullens koppel och sen började vi gå runt för att hitta ägaren. Vi gick runt o leta och tillslut hitta vi henne med hjälp av några småbarn som hade sett henne leta efter sin hund. MEn de visade sig att bara den ena hunden var hennes, den som hade haft koppel (en boxer) Den andra hunden vars ägare fortfarande var borta hade inget koppel när den hittades. Hon hade varit ute när den lösa hunden kom och ägaren hade visslat på hunden med den lyssnade inte. DÅ släppte hon med boxern (som hade två till med sig) kopplerna och alla sprang iväg, varav två kom tillbaka. Den tredje  var ju den vi hittade tillsammans med hanhunden. Ägaren tog med sig boxern och den andra hunden. Polisen skulle hämta den sen. Hon fick med sig krullens koppel så jag hoppas hon lämnar tbx de snart för de sa hon att hon skulle göra... ;s
Sen drog vi ner till donken o jag köpte milkshake (oupps!) och maj rumpnisse en glass me oreo. Fick jätteont i magen av den. Men vad hade jag väntat mig? Jävla laktosmage..., drog iaf hem till Michelle efter donken och vi dansade dansmatta. Brännde upp milkshaken ;)

Sen kom jag hem, snackade me mamma o nu vet hon... PINSAMT!

Så ahh, dagen har varit fylld av saker idag. Först hunddagis, bakat, Michelle, bortsprungna hundar och bråk...

De verkar vara omöjligt för oss att hålla sams. Eller jag blir irriterad o då blir de fel för då blir jag arg när jag får uppkäftiga svar o då blir allt bara värre. Och säger du att du inte kommer dissa mig så tror jag på de, innerst inne.
Våra bråk är onödiga o de vet du också, men oftast är de jag som startar dom. Men oavsätt vad som sägs i våra bråk och vad vi gör så är du fortfarande min bästavän och jag älskar dig otroligt!
Förlåt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0