Fett trött!

Heejsan hoppsan! Kom hem för tyyp 35 minuter sen så de e därför jag inte bloggat än ;)
Idag åkte jag me Karin o Regina o handlade bellas present, SÅÅÅÅ BÄST!!!
Bilder får ni på fredag eller lördag morgon eller nått sånt (:
Sen så blev vi upphämtade av Karins mamma och hon skjutsade oss till Huddinge och där gick vi in för att vi skulle köpa nånting innan träningen. Först ville jag inte ha, men när karin tjata så gav jag med mig. Så jag ställde mig i Kön och självklart så får man en trög kärring framför sig som ska beställa hela macdonals liksom, så jag orkade inte vänta, så karin fick käka upp sina hamburgare och sen drog vi. Där sparde man lite pengar och tyyp 300-400 kalorier. Så för den sakens skull vare ju bra. Men jag hade faktiskt kunna dragit i mig något. Men men, thats life om man inte har tålamod ;)
Sen traskade vi till Spinningen och de gick jävligt bra idag. Kände att jag orkade väldigt mycket utan så mycket som en matbit i kroppen. Eller jo lunchen då hah.
Sen när de var slut fick jag skjus till Stationen och sen tog jag tåget hem och gick hem för jag inte orkade vänta på bussen, så lite mer kaloriförbränning där (:

Nu har jag precis tryckt i mig lite lätt med mat och kollat igenom vg/MVG uppgifterna på matten. Jag tror de kommer gå ganska bra om jag pluggar mycket imorn på de där (: Imorn har vi G och på fredag VG/MVG så de ska bli skönt att få de ut världen. O skönt att de e tordag imorn! Synd att de e lång dag bara... PALLAR INTE! Men jag slipper skolan på fredag, åhh juste. Då missar jag VG/MVG provet också ;o hah ouups!
Kom på de nu (: Får snacka me matteläraren imorn om de där.

Tror jag ska ta o måla om mina naglar ikväll, och klippa dom. De behövs VERKLIGEN!

Nej men nu ska jag kolla runt lite o så uppdaterar jag sen.
POK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0