Full rulle

De blev inge ut o springa idag. Vädret va ju sjukt dåligt, de som var så fint i morse, o så ska de regna nu :(

Iaf blev de 130 situps, 20 rygglyft och 10 vanliga armhävningar (OMG jag klara ;o) och sen 10 på knä.
Sen var jag trött o död hahah (: Men asså nu har mina magrutor kommit tillbaka, räcker me att jag spänner magen så ser man dom sådär halvtydligt ;) Perfa! Nu blir de inga mer situps på ett tag, för jag vill inte att dom ska synas mer.

Sen så åkte jag på att börja måla i mitt rum. Hah jag va fett sämst så mamma fick ta över (a', själv hoppade jag in i duschen o raka mig.
Sen så har hon slarvat bort min champion vattenflaska, blev fett sur på henne. Men hon sa inte ens förlåt?! Asså OM jag hade slarvat bort någon av hennes saker skulle hon fått damp. Jag skulle iaf letat efter den. De gjorde inte hon! Kärring!

O så finns de en annan som jag också har lust att kalla kärring. Man säger inte de du sa! Blir så gryymt jävla arg. Hon ska alltid tro de värsta om mig. KUL!

Imorn blir de iaf spinning som vanligt. Ska bli skönt att få börja röra lite på sig igen (:
Nu ska läsa bloggar, har missat inlägg i 2 dar nu, så jag har lite att ta igen ;)
Goonatt ni andra!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0