Helt jävla slutkörd!

Åhh fy faan vad jag är trött! Full rulle hela dagen för faan!

Eller ahh, jobbigt för mig iaf, inte så vältränad längre, men de ska vi snart ändra på.
*På idrotten hade vi orgentering, jag o michelle sprang tyyp hela tiden. Vi kom tvåa ;)
*Sen gick jag o karin hem till henne
*Körde lite styrka hos henne, slangar, armhävningar o några andra konstiga övningar. Hon skulle visa när hon drog slangar o då skulle jag hålla andra änden av slangarna, hon gick aslångt bak och sen började hon dra, kunde inte hålla imot så jag flög, eller ahh gled över verandan. hAHAH, så kan de gå (:
*Sen spinning, de här var nog jobbigaste omgången någonsin, dålig start eftersom de knappt blev nånlunch, vem vill äta kalv? ;s, stackarN!
Så ahh, jag tog ut mig lite för hårt o fick stanna till en/två gånger för de svartna för ögonen. Typiskt mig.

Sen tappade jag pluppen till mitt ny piercade hål där uppe i öronkanten, märkte jag först när ja redan satt fast på spinningcykeln, så de va bara att hoppas att den skulle sitta kvar där o de gjorde den som tur va. Nu har jag en av mina andra örhänges pluppar, ska byta innan ja går och lägger mig.

Kom hem, åt mat, o nu ligger jag under mina bästisar, duntäckerna. Fryser som en jävla chiuaua (stavning?)
Inte kul, men snart blir jag varm. (:

Däckar nog tidigt idag, redan träningsverk i armarna. ORKAR inte plugga. Får bli imorn eller nått.

Å juste idag vill jag bara hissa o dissa en sak (:

HISS: Jag börjar simma igen, nästa tisdag startar jag. Nu jävlar!

DISS: Stunden jag väntat på har kommit, buuhuu! Men jag är inte rädd, de här kommer må bra o i sommar, dåååjävlar blir de bad, strand, sol o glass!

Långt inlägg de här, behövs när uppdateringen suger (:
Hörs!


Aj lajk U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0