Hos Kareen

Hellu! Är hos karin och har varit det hela dagen tänkte jag säga men det är att överdriva ;), neej men asså jag åkte hem efter skolan och hämtade linus och sen var det tänkt att jag och karin skulle ta samma buss till hennes träning men ahh jag missade tyyp tåget eller ahh de var mamma som var seg hem :P Men hon va snäll att skjusa ner mig till Tumba iaf så de var ju bra. Sen mötte jag Karin vid haninge och vi tog bussen tsm till hennes träning.
Sen köpte vi hämtmat på vägen hem, BAD GIRL!
Sen så åkte vi och kollade på när våran paralellklass hade disco för småbarnen, hah fast vi gick inte in för vi var inte så fint klädda om man säger så ;)
Sen cyklade vi hem igen och nu ligger vi här i sängen, vi ska nog dra oss snart, alltså sova för er trögskallar som inte fattar de (:
Karin e trött för hon e en duktig flicka och har kört 3 träningspass idag, 2 simpass och ett cykelpass hahah (: <33
Hennes blogg:
http://mupppit.blogg.se
Neej nu ska vi dra!
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0